اسید پاشی
به دنبال رد پای دوست...

سیر نمایشگاهی جایگاه زن 7 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 6 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 5 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 4 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 3 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 1 سیر نمایشگاهی زن مسلمان جواب دندان شکن..... دل، انسان و دنیا.... چگونه پاکدامنی زنان خود را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تمدن یعنی....... آزادی... آدما از لحاظ فهمیدن چند دسته هستن؟؟؟؟؟ زندگی واقعیت نه خیال.... سبک زندگی 2 به نظر شما واقعیه؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! سبک زندگی جمله ای بسیار مهم در امر تبلیغات....


اسید پاشی

بسم الله الرحمن الرحیم

پرده اول:

خانم و آقا یک زوج خوب و مهربان با هم. هرکدام دیگری را دوست دارد.

این دو زوج حقوقی بر گردن هم دارند. به نظر من مهمتریم حق زوجین به هم وفاداری است.

انسان باید نسبت به همسر خود وفادار باشد. به این معنی که زن تمام زیبایی خود را فقط برای مرد خود خرج کند و مرد هم تمام قلب خود را برای زنش و چشم به کسی به غیر از همسرش نداشته باشد.

تقریبا همه انسانها به این اصل گفته شده در معتقد بوده و آن را تایید میکنند. همگان دوست دارند که حق وفاداری با شرایطی که گفته شد ار سوی زوجین رعایت شود.

پرده دوم:

انسان ها دارای یکسری حقوق  فطری هستند. این حقوق از آن جهت که همه انسانها از آن برخوردارند و استفاده از آن برای همه انسانها مشترک است حقوق فطری نامگذاری شده اند.

مثل حق دیدن، شنیدن، راه رفتن، زندگی کردن، و ....

این حقوق را همه انسانها میتوانند داشته باشند. اما در این بین موضوعی بسیار با اهمیت وجود دارد که توجه به آن سبب  می شود که انسان در استفاده از این حقوق لذت بیشتری ببرد.

آن موضوع این است که در استفاده از این حقوق باید ضوابطی وجود داشته باشد تا حقوق دیگران ضایع نشود. مثلا من حق دارم راه بروم. اما آیا حق دارم از هر جایی بروم؟؟؟ یا اینکه من حق دارم حرف بزنم اما آیا حق دارم هرچه دلم خواست و هرطور و به هر کس بگویم. مثلا میتوانم به شما فحش بدهم؟؟؟ و ... هزاران مثال از این دست.

پس این حقوق فطری باید ضابطه مند باشد تا همه از آن برخوردار شوند و به کسی ضرر نرسد.

پرده سوم:

جامعه و اجتماع مکان حضور و بروز انسانها است.

انسانها در آنجا به امورات خود میرسند. تقریبا تمام انسانها اجتماعی بوده و نیازهایشان بلا استثنا در ارتباط با دیگری تامین می شود. حال شما اجتماع را چه تعریف کنید فرق میکند. ما در اینجا اجتماع را بیش از یک نفر در نظر گرفته ایم. اجتماع در برابر فرد.

اجتماع جایی است که انسان در ان حقوق خود را جویا شده و تامین می کند. با دیگران ارتباط برقرار کرده و به تامین شدن حقوق آنها کمک میکند.

حقوق ذکر شده در پرده دوم خارج از اجتماع تقریبا بی معنی است. زیرا حق در برابر تکلیف معنا پیدا میکند و انسان در اجتماع برایش تکلیف مشخص می شود.

پرده چهارم:

زن و مرد هر کدام راه هایی برای لذت بردن دارند. البته منظور ما در اینجا لذت جنسی است. راه های مرد و زن در لذت جنسی تقریبا متفاوت است.

از میان حواس پنج گانه برای زن و مرد راه های لذت بردن متفاوت است. زن از طریق لمس و شنیدار لذت میبرد. و در مقابل یکی از راه های لذت بردن مرد دیداری است.

دانستن این مطلب این خیلی مهم است. زیرا در رعایت حق وفاداری باید به آن توجه اکید داشت. در صورت نادیده گرفتن آن حق وفاداری به خوبی رعایت نمی شود.

پرده پنجم:

اسلام به عنوان یک دین اجتماعی بر این موضوع توجه کرده و اونو مورد نظر قرار داد و در قرآن به اون اشاره کرد. در کجا؟؟؟

آیه 30 و 31 سوره نور.

در این دو آیه خداوند به پیامبر دستور داد که به مردان مومن بگوید که چشمان خود را از نگاه نامحرم حفظ کنند و از طرف دیگر به زنان دستور می دهد که زینت های خود را از نامحرم بپوشانند. زینت زنان از زیور آلات تا زینت های بدنی و جسم آنها را شامل می شود.

با رعایت این دستور حقوق زیادی رعایت می شود.

البته باید توجه داشت که خداوند در این دو آیه هم مرد و هم زن را مورد خطاب قرار می دهد و برای آنها وظیفه تعیین می کند. اگر یکی از این ها به وظایف خود عمل نکنند مطئنا عمل دیگری بلانتیجه خواهد ماند.

پرده ششم:

زوجین نامبرده شده در پرده اول مسلما در اجتماع زندگی میکنند. لذا حق وفاداری در اجتماع مورد تهدید واقع می شود. چگونه؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟

در پرده چهارم راه های لذت بردن زن و مرد (البته بخشی از آن) بیان شد.

مرد میخواهد از حق طبیعی دیدن استفاده کند. زن هم از حق حضور در اجتماع.

وقتی زن با پوشش نامناسب بیرون بیاید دو کار اشتباه انجام داده که منجر به نقض حق وفاداری نسبت به شوهرش شده:

1- زیبایی های خود را در معرض دید گذاشته که با توجه به اینکه یکی از ابزار های لذت بردن مرد دیدن است مرد بیگانه از او لذت برده است.

2- با فراگیر شدن این طرز لباس پوشیدن که در جامعه ما کم هم نیست و با در نظر گرفتن حق دیدن مرد زمینه گناه مرد را هم فراهم کرده است.(نقض حق از طرف مرد).

پرده هفتم:

شاید کسی بگوید من مجرد هستم. من شوهری ندارم که به او وفا دار باشم و از این دست مغالطات...

در جواب باید گفت درست است که شما مجرد هستی اما شما باید حقوق دیگران را رعایت کنی. شما حق نداری به حقوق دیگری تجاوز کرده و با وضع ظاهری خود به بهانه اینکه من مجردم ازمینه نقض حقوق دیگران(حق وفاداری زوج) را فراهم کنی.

با این مقدمات وارد پرده هشتم میشویم.

پرده هشتم:

حال که زن و مرد امروزه از این وظایف خود غافل شده اند چه کار باید کرد؟؟؟؟

باید کاری کرد که مرد و زن به یاد وظایفشان بیافتند و حق وفاداری را در مورد هم انجام دهند به این صورت که زن با ارائه زیبایی های خود فقط به صاحب آن یعنی شوهر به او وفادار باشد و مرد هم با چشم پوشی از سایرین به زن خود وفادار باشد.

پس زن باید پوشش خود را اصلاح کند و مرد باید چشم خود را حفظ کند که البته حفظ پوشش از سوی زن مقدم بر حفظ نگاه است هر چند اینها توامان با هم هستند.

در این رابطه جامعه هم به عنوان یک عنصر مهم همانطور که قبلا گفته شد تاثیر دارد.

فرض زن پوشش درست مرد هم وفادار اما اینها در ارتباط با دیگران هستند و مرد روزانه در سطح اجتماع در حال دیدن و زن در سطح اجتماع در حال تاثیر پذیرفتن. پس کل جامعه باید به سمت اصلاح حرکت کنند. یعنی کل جامعه باید به آن آیه عمل کنند. چه گونه؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟

یک راه می ماند و آن امر به معروف و نهی از منکر است.

پرده نهم

این موضوع در اصل هشتم قانون اساسی مورد اشاره قرار گرفته و 35 سال مجهول باقی مانده است تا اینکه در حوادث اخیر مورد توجه قرار گرفته و سعی در تصویب قوانینی برای اجرای آن شده است.

در این بین اجرای آن با منافع خیلی ها متضاد بوده است زیرا این اصل یعنی امر به معروف و نهی از منکر در سطح کلان در برگیرنده موضوعات بسیار گسترده و البته مهمی می باشد. لذا به مخالفت با آن برخواسته اند.

پرده دهم:

بهترین راه مبارزه با این جریان این است که بگونه ای در جامعه عنوان کنند که در صورت تصویب قوانین در راستای امر به معروف و نهی از منکر مشکلاتی به همراه خواهد آمد. برای نشان دادن این مشکلات رو به عملی به نام اسید پاشد آوردند تا بگویند:

تصویب این قانون نتیجه ای جز افراط و اسیداشی ندارد.

شاهد مثال می خواهی:

در پلاکارت هایی که در دست تظاهرکنندگان در اعتراض به اسید پاشی بود چه نوشته بود؟؟؟؟ مراجعه کنید به وبلاگ شاپرک در لوکس بلاگ و ببینید.

نوشته بود: «جنایت علیه زنان را به اسم اسلام و دین قانونی نکنید». این نوشته یعنی چی؟؟؟

معنای این نوشته اینه که:« این حوادث به خاطر طرح موضوع تصویب قوانین در مورد امر به معروف ونهی از منکر بود. با طرح موضوع این اتفاقات افتد شما حساب کنید اگه موضوع تصویب بشه چی میشه.»

غیر از این معنای دیگه ای داره؟؟؟؟؟

پرده یازدهم:

در مورد موضوعات بصیرت داشته باشیم و به موضوعات با دید باز نگاه کنیم . دوست و دشمن رو بشناسیم و به این نکته توجه کنیم که:

اگر دشمن در مورد کاری که انجام دادیم موضع خوشحالی و حمایت گرفت حتما کارمون اشتباه بود و اگر دشمن از انجام کاری از ما عصبانی بود حتما کارمون درست بود.

ماشاءالله لا ماشاءالناس

ومن الله التوفیق

والسلام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خودم، ،
:: برچسب‌ها: اسید پاشی, حقوق زن و شوهر, آیه 30 و 31 سوره نور, سوره نور, جامعه, حقوق فطری, انسان در اجتماع, امر به معروف و نهی از منکر, تحلیل واقعه اسید پاشی, جنایت علیه زنان, وظایف زن و مرد, ,

نویسنده : مهدی تاریخ : پنج شنبه 8 / 8 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به به دنبال رد پای دوست... مي باشد.